Aamukahvitilaisuus “Onko somesta hyötyä teknisen kaupan yritykselle?” 19.10.2017

Image

Aika: 19.10.2017

Kello: 9:00-10:30

Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, kokoustila OHMI

Aika 19.10.2017 9:00 – 19.10.2017 10:30
Paikka Teknisen Kaupan Liitto ry, kokoustila OHMI
 

Lähes jokainen meistä on Facebookissa, mutta pitäisikö teknisen kaupan yrityksenkin olla siellä sekä muualla somessa? Miten eri some-kanavat eroavat toisistaan ja miten niissä toimitaan? Tule kuulemaan lisää aamukahvitilaisuuteemme!
 

 

Aika: Torstai 19.10.2017 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki, kokoustila OHMI, 1. krs
Hinta: Jäsenille maksuton 
Ilmoittautuminen: 12.10.2017 mennessä

 

Sosiaalisessa mediassa on kyse yhteyden rakentamisesta kohdeyleisön kanssa ja yhteydenrakentamisen työkaluina ovat hyvät sisällöt sekä erilaiset some-alustojen tarjoamat mainonnan ratkaisut. Voisiko sosiaalisesta mediasta (Twitter, LinkedIN, Facebook…) olla hyötyä teknisen kaupan yrityksen markkinoinnissa ja viestinnässä? Tilaisuudessa kuulemme asiantuntijapuheenvuoron markkinointitoimisto Marvelous Finlandin Tuomo Kuusistolta sekä yritysesimerkin somen käytöstä Cramo Finland Oy:ssä josta kertoo Maiju Nupponen.

Tilaisuuden ohjelma:

  • Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Avaus
    Markku Uitto, Toimitusjohtaja, Teknisen Kaupan Liitto ry
  • “Onko sosiaalisesta mediasta hyötyä teknisen kaupan yritykselle?”
    Tuomo Kuusisto, Head of Marvelous Finland, Marvelous Finland
  • “Näin me siellä olemme”
    Maiju Nupponen, Viestintäpäällikkö, Cramo Finland Oy
  • Kommenttipuheenvuoro: Anki Kervinen, Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, SKS Group Oy
  • Keskustelua ja kysymyksiä

Tervetuloa!