Aamukahvitilaisuus ”Asiakaskokemuksen kehittäminen on strateginen valinta” 1.12.2016

Asiakaskokemus koetaan usein vaikeasti hahmotettavana kokonaisuutena. Siitä ja siihen liittyen on alkanut liikkua erilaisia uskomuksia ja myyttejä. Mitä nämä myytit ovat, pitävätkö ne paikkaansa ja mistä lähtökohdista asiakaskokemusta tulisi kehittää? Liian moni yritys kompuroi asiakaskokemuksen kehityssumussa. Nyt on aika tuoda selkeyttä tekemiseen ja visioon liiketoiminnan kasvun aikaansaamiseksi asiakaskokemuksen voimalla!

 

Aika: Torstai 1.12.2016 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Tekninen Kauppa, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki, kokoustila OHMI, 2. krs
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen 24.11.2016 mennessä

Millaisia asiakaskokemuksia sinun yrityksesi luo? Johdetaanko teillä asiakaskokemusta? Johdon konsultti Mikael Blomqvist Talent Vectia Oy:stä avaa asiakaskokemuksen problematiikkaa 5 myytin kautta.

Mikael on ollut vahvasti mukana kehittämässä suomalaisyritysten asiakaskokemukseen liittyviä hankkeita, yhdistäen teoriaa ja käytäntöä.

Tule keskustelemaan ja kuulemaan lisää aamukahvitilaisuuteen!

Tilaisuuden ohjelma:

  • Aamukahvia tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Avaus, Hannu Kyyhkynen, Asiamies, Teknisen Kaupan Liitto
  • 5 myyttiä asiakaskokemuksesta 
    Mikael Blomqvist, Senior Management Consultant, Talent Vectia Oy
  • ”Käytännön kokemuksia ja ratkaisuja”- yritysesimerkkejä
  • Asiakastutkimukset  jäsenyritysten onnistumisen tukena
    Jan Sucksdorff,
    Yhteyspäällikkö, Teknisen Kaupan Liitto
  • Tilaisuuden yhteenveto
    Hannu Kyyhkynen, Teknisen Kaupan Liitto

 

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 24.11.2016. Paikkoja on rajoitetusti.

Välitäthän kutsun ystävällisesti kollegoillesi ja muille organisaatiosi jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan myös heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen
Asiamies, Osaamisen kehittäminen
hannu.kyyhkynen(at)tekninen.fi
Puh. 09 6824 1320

  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus