Aamukahvitilaisuus ”Brändääminen kilpailueduksi teknisessä kaupassa” 7.9.2016

Syksyn ensimmäisessä Aamukahvitilaisuudessa keskustelemme brändin merkityksestä kiilpailutekijänä tekniselle kaupalle. Teknisen kaupan alalla tiedon kerääminen asiakkaiden ostokäyttäytymisestä ja tarpeiden muutoksista brändin kirkastamisessa on välttämätöntä. Moni yritys tekeekin säännöllisesti asiakastutkimuksia, mutta ovatko ne yhteydessä yrityksen strategisiin tavoitteisiin? Varsinkin palveluliiketoiminnassa yrityksen brändin merkitys korostuu suhteessa tuotemerkkeihin.

Aika: Keskiviikko 7.9.2016 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Tekninen Kauppa, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki, kokoustila OHMI
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen 1.9.2016 mennessä

Aamukahvitilaisuudessa Empower Oy:n johtaja Mikko Marsio alustaa aiheesta: Miten yrityksen brändistä rakennetaan kilpailuetua B2B -liiketoiminnassa? Toisessa puheenvuorossa Tecalemit Oy:n toimitusjohtaja Ilkka Eriksson kertoo, mikä merkitys yrityksen brändillä on korjaamolaitteiden ja palveluiden kaupassa ja miten he aikovat kehittää yrityksen brändimielikuvaa tuoreen tutkimustiedon pohjalta.

 

Tilaisuuden ohjelma:

  • Aamukahvia tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Tilaisuuden avaus 
    Hannu Kyyhkynen, Asiamies, Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys ry
  • Case Empower Oy: "Miten yrityksen brändistä rakennetaan kilpailuetua B2B -liiketoiminnassa?"
    Mikko Marsio, Johtaja, Digitaaliset palvelut, Empower Oy
  • Case Tecalemit Oy: "Brändin merkitys korjaamolaitteiden ja palveluiden kaupassa"
    Ilkka Eriksson
    , Toimitusjohtaja, Tecalemit Oy
  • "Yhdistyksen työkalut teknisen kaupan brand -ajattelun kehittämisessä"
    Hannu Kyyhkynen ja Pekka Törrönen,
    Kehitysjohtaja, Feelback Oy
  • Keskustelua ja kysymyksiä

Tervetuloa!

 

  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus