Aamukahvitilaisuus “Digimarkkinointi myyntijohtajan työkaluna ja kasvun luojana” 12.3.2020

Image

Aika: 12.3.2020

Kello: 9:00-10:30

Paikka: Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus

Aika 12.3.2020 9:00 – 12.3.2020 10:30
Paikka Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus
 

Nykyään ostoaikeissa oleva potentiaalinen asiakas aloittaa matkansa tiedonhankinnalla, sosiaalisen median seuraamisella sekä toimijoiden karsimisella. Moni B2B-yritys tarvitsee apua myynnin prosessien uudistamiseen ja digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun.  Nyt sinulla on mahdollisuus kuulla kaksi käytännön case -esimerkkiä digitaalisen markkinoinnin ja myynnin johtamisesta.

 

Aika: Torstai 12.3.2020 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus
Hinta: Jäsenille maksuton
HUOM. osallistumisperuutukset viimeistään 3 vrk ennen tilaisuutta, peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme 25 € + alv 
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 5.3.2020 mennessä

 

Mitä moderni datalähtöinen digimarkkinointi edellyttää yritykseltä ja miten B2B yritys voi luoda lisäarvoa asiakkaille? Tule keskustelemaan ja kuulemaan Juha Pöllästä, joka johtaa Rocla Solution Oy:n ICT ja varaosaliiketoimintaa sekä Kesko Oyj:n K-Caaran asiakaskokemuksesta ja markkinoinnista vastaavaa Piero Silvania.

 

Tilaisuudessa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miten dataa voi hyödyntää myynnin johtamisessa?
• Kuinka ohjata liikennettä verkkosivuille?
• Miten verkkoliikenteestä johdetaan myyntiä
• Miten voit välttää sudenkuoppia ja luoda edellytyksiä onnistumiselle?

Tilaisuuden ohjelma:

  • Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Tilaisuuden avaus 
    Hannu Kyyhkynen, Johtava asiantuntija – Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry
  • Case: Rocla Solutions Oy ”Miten dataa voi hyödyntää digimyynnin johtamisessa – ajatuksia ja kokemuksia”
    Juha Pöllänen, Director, ICT and Parts Operations, Rocla Solutions Oy
  • Case: K-Caara Oy “Autokaupan digitaalinen myynnin maailma, kivijalasta monikanavaiseen palveluliiketoimintaan”
    Piero Silvani,
    Head of Customer Experience Asiakaskokemus ja markkinointi, K-Caara Oy
  • Keskustelua, kysymyksiä ja ehdotuksia
  • Tilaisuuden yhteenveto
    Hannu Kyyhkynen
    , Teknisen Kaupan Liitto ry                     

Tervetuloa!