Aamukahvitilaisuus “Digitalisaation hyödyntäminen tuote- ja palveluliiketoiminnassa” 4.12.2019

Image

Aika: 4.12.2019

Kello: 9:00-10:30

Paikka: Eteläranta 10. 00130 Helsinki, kokoustilat E28&E29

Aika 4.12.2019 9:00 – 4.12.2019 10:30
Paikka Eteläranta 10. 00130 Helsinki, kokoustilat E28&E29
 

Digitalisaatio vaikuttaa yritysten toimintaympäristöön kiihtyvällä vauhdilla. Liiketoiminnan digitalisoituminen ja muutokset asiakaskäyttäytymisessä vaativat myös teknisen kaupan yrityksiä uudistumaan ja vahvistamaan omaa ymmärrystään digitalisaatiosta. Digitalisaatio luo mahdollisuuksia uusien liiketoiminta- ja ansaintamallien synnyttämiselle sekä tarjoaman laajentamiselle. Toimialarajat hämärtyvät, kun yritykset pyrkivät löytämään uusia kasvupolkuja.

Aika: Keskiviikko 4.12.2019 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 26.11.2019 mennessä

 

Tiedon hyödyntämisestä muodostuu yritysten keskeinen kilpailutekijä. Mikä on laajennettu tuote ja miksi se on kiinnostava? Miten markkinassa voi erottautua tuotelaajennusten kautta? Miten digitaalisuus luo mahdollisuuksia laajemman tuotteen, laajemman ansainnan, erottautumisen ja asiakasuskollisuuden alueella? Näihin kysymyksiin tilaisuudessa vastaa liikkeenjohdon konsultti Antti Sääksvuori, Partner, Krios Business Consulting Oy:stä. Hän tuntee erittäin hyvin yritysten käytännön haasteet tuotehallinnan, tuotteistamisen, tuotekehityksen sekä tarjooma- ja portfoliojohtamisen suhteen. Case -esimerkin tulee kertomaan liiketoiminnan kehityspäällikkö Joona Salminen Toyota Material Handling Oy:stä.

Tilaisuudessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

– Mikä on laajennettu tuote ja miksi se on kiinnostava? Asiakkaan tarve vs. tuote, miten markkinassa voi erottautua tuotelaajennusten kautta?
Mitä digitalisaatio tarkoittaa tuote- ja palveluliiketoiminnassa?
– Miten digitaalisuus luo mahdollisuuksia laajemman tuotteen, laajemman ansainnan, erottautumisen ja asiakasuskollisuuden alueella?
– Mitä virtuaalisuus, laajennettu (AR) todellisuus ja digitaaliset tuotekaksoset mahdollistavat tuote- ja palveluliiketoiminnassa? Mitä tämä voi käytännössä tarkoittaa?

 

Tilaisuuden ohjelma:

  • Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
  • Tilaisuuden avaus 
    Hannu Kyyhkynen, Johtava asiantuntija – Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry
  • Digitalisaation hyödyntäminen tuote- ja palveluliiketoiminnassa”
    yritysesimerkkejä
    Antti Sääksvuori, DI, Partner, Krios Business Consulting Oy
  • Case Toyota Material Handling Finland Oy
    Joona Salminen, Liiketoiminnan kehityspäällikkö
    Keskustelua, kysymyksiä ja ehdotuksia
  • Tilaisuuden yhteenveto
    Hannu Kyyhkynen, Teknisen Kaupan Liitto ry

Tervetuloa!