Aamukahvitilaisuus ”Myynnin herätyskokous – Digitaalisista asiakkuusratkaisuista arvoa asiakkaalle” 12.9.2019

 

Syksy käynnistyy jälleen vauhdilla digitalisaation merkeissä. Ennakoiva markkinointi on tehokas työväline – niin tehokas, että jokaisen markkinointi- ja myyntijohtajan on syytä ymmärtää, miten ennakoivaa markkinointia tehdään ja miten sitä kannattaa omassa työssään hyödyntää.

Aika: Torstai 12.9.2019 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Särkiniementie 3, 00210 Helsinki, kokoustila OHMI 1. krs
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 5.9.2019 mennessä
 

Lähes kaikkia markkinoinnin ja myynnin prosesseja voi kehitää ennakoivan markkinoinnin avulla varsinkin, jos yritys on kerännyt kontakti- ja asiakasdataa systemaattisesti jo pidemmän aikaa.

Tule keskustelemaan ja kuulemaan Henrik Lagercrantzia, joka on ID BBN:n markkinointiteknologian osaston päällikkö ja työskennellyt viimeiset seitsemän vuotta markkinoinnin automaation ja eri teknologioiden käyttöönottoprojekteissa.

 

Tervetuloa!

  • Koulutuskalenteri
  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus