Aamukahviwebinaari ”Etätyö ja etätyön kokemukset teknisen kaupan yrityksissä” 17.3.2021

Suomi on saanut kiitosta toiminnastaan koronapandemian aikana. Koronapandemia käynnisti laajamittaisen siirtymisen etätyöhön, jolle ei ole ominaista niinkään joustavuus tai yksilön valinta vaan välttämättömyys ja organisaatioiden tai hallituksen asettamat vaatimukset. Työntekijöille poikkeusaika on tarkoittanut muutoksia siihen, missä, milloin ja miten työtä tehdään.

Aika: Keskiviikko 17.3.2021 klo 9-10:30
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry: webinaari (lähetämme ilmoittautuneille erillisen Teams -linkin muutama päivä ennen tilaisuutta)
Hinta: Jäsenille maksuton, muille 150 € + alv / osallistuja
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 10.3.2021 mennessä

Mitä etätyössä ja -johtamisessa on huomioitava? Mitä laki sanoo ja mitkä ovat olleet parhaita käytäntöjä teknisessä kaupassa?

Alustajana on HPP Oy:n työoikeuteen ja -suhteisiin erikoistunut asianajaja Henna Kinnunen. Omista kokemuksistaan kertovat SGS Fimko Oy:n toimitusjohtaja Mika Richardt ja Ahlsell Oy:n henkilöstöjohtaja Anna Saksi.

Tule mukaan kuulemaan lisää ja jakamaan myös omia kokemuksiasi tässä meille kaikille ajankohtaisessa asiassa.

Tervetuloa!

 

 

  • Koulutuskalenteri
  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus