Aamukahviwebinaari ”Myyntityö digitaalisessa ympäristössä – miten asiakkaalle tuotetaan lisäarvoa?” 2.2.2021

Koronapandemia on vaikuttanut yritysten toimintaympäristön muuttumiseen viimeisen vuoden aikana merkittävästi. 2020-luvun ostajat käyttäytyvät uudella tapaa, myös B2B-kaupassa.

 

Aika: Tiistai 2.2.2021 klo 9 – 10:30
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry: webinaari (lähetämme ilmoittautuneille erillisen Teams -linkin)
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 26.1.2021 mennessä

 

Asiakkaat vaativat ratkaisuistasi tietoa uudella tapaa ja ostoprosessit ovat yhä monimutkaisempia. Tiedon hyödyntämisestä muodostuu yritysten keskeinen kilpailutekijä. Myynti on kuitenkin jatkossakin kasvokkain kohtaamista ja puhelinsoittoja. Ensikohtaaminen tapahtuu nykyoloissa pääsääntöisesti digitaalisilla kanavilla. Asiantuntijalle tämä on täydellinen paikka tarjota apua potentiaaliselle asiakkaalle ja osoittaa näin ammattitaitonsa. 

Muutokset asiakaskäyttäytymisessä vaativat myös teknisen kaupan yrityksiä uudistumaan – miten asiakkaalle luodaan lisäarvoa digikanavilla. Tästä kertovat kokemuksia toimitusjohtaja Martti Forss Onninen Oy:stä (Kesko Oyj) sekä myyntijohtaja Jukka Heinonen Toyota Material Handling Finland Oy:stä

Tule mukaan kuulemaan lisää ja keskustelemaan aiheesta aamukahviwebinaariimme! 

 

Tervetuloa!

  • Koulutuskalenteri
  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus