Puhe asiakaskokemuksesta täytti salin

Julkaistu 1.12.2016 |

Jälleen kerran Teknisen Kaupan Liiton tiloissa vietettiin huikea aamukahvitilaisuus, kun puheena oli asiakaskokemus ja se, onko se strateginen valinta.

On se. Näin kertoi pääpuhuja, johdon konsultti Mikael Blomqvist Talent Vectiasta. Blomqvist esitti viisi myyttiä asiakaskokemuksesta ja keskustelutti kuulijoita jokaisesta 2,5 minuuttia – ja jokaisen teesin kohdalla aika loppui kesken.

Lopuksi liiton asiamies, yhteyspäällikkö Jan Sucksdorff kertoi, mitä mahdollisuuksia liitolla on auttaa asiakaskokemuksen mittaamisessa. Liiton kautta tehtävissä tutkimuksissa benchmarking on helppoa.

Ja ylipäätään liitto tarjoaa mainion alustan benchmarkingille. Se nähtiin tänä aamuna, kun osallistujia jäi vielä tilaisuuden jälkeenkin keskustelemaan aiheesta.

Jäsenet voivat lukea jutun tilaisuuden alustuksista seuraavasta jäsentiedotteesta!

  • Hallitusohjelmatavoitteet
  • Markkinakatsaus