Aamukahvitilaisuus “Digimarkkinointi myyntijohtajan työkaluna ja kasvun luojana” 12.3.2020
Aika: 12.3.2020
Kello: 9:00-10:30
Paikka: Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus
Aika | 12.3.2020 9:00 – 12.3.2020 10:30 |
Paikka | Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus |
Nykyään ostoaikeissa oleva potentiaalinen asiakas aloittaa matkansa tiedonhankinnalla, sosiaalisen median seuraamisella sekä toimijoiden karsimisella. Moni B2B-yritys tarvitsee apua myynnin prosessien uudistamiseen ja digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun. Nyt sinulla on mahdollisuus kuulla kaksi käytännön case -esimerkkiä digitaalisen markkinoinnin ja myynnin johtamisesta.
Aika: Torstai 12.3.2020 klo 9.00 – 10.30 (aamukahvi tarjolla klo 8.30)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki, Neuvottelukeskus
Hinta: Jäsenille maksuton
HUOM. osallistumisperuutukset viimeistään 3 vrk ennen tilaisuutta, peruuttamattomista poisjäänneistä veloitamme 25 € + alv
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ 5.3.2020 mennessä
Mitä moderni datalähtöinen digimarkkinointi edellyttää yritykseltä ja miten B2B yritys voi luoda lisäarvoa asiakkaille? Tule keskustelemaan ja kuulemaan Juha Pöllästä, joka johtaa Rocla Solution Oy:n ICT ja varaosaliiketoimintaa sekä Kesko Oyj:n K-Caaran asiakaskokemuksesta ja markkinoinnista vastaavaa Piero Silvania.
Tilaisuudessa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
• Miten dataa voi hyödyntää myynnin johtamisessa?
• Kuinka ohjata liikennettä verkkosivuille?
• Miten verkkoliikenteestä johdetaan myyntiä
• Miten voit välttää sudenkuoppia ja luoda edellytyksiä onnistumiselle?
Tilaisuuden ohjelma:
- Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
- Tilaisuuden avaus
Hannu Kyyhkynen, Johtava asiantuntija – Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry - Case: Rocla Solutions Oy ”Miten dataa voi hyödyntää digimyynnin johtamisessa – ajatuksia ja kokemuksia”
Juha Pöllänen, Director, ICT and Parts Operations, Rocla Solutions Oy - Case: K-Caara Oy “Autokaupan digitaalinen myynnin maailma, kivijalasta monikanavaiseen palveluliiketoimintaan”
Piero Silvani, Head of Customer Experience Asiakaskokemus ja markkinointi, K-Caara Oy - Keskustelua, kysymyksiä ja ehdotuksia
- Tilaisuuden yhteenveto
Hannu Kyyhkynen, Teknisen Kaupan Liitto ry
Tervetuloa!